This site uses cookies in order to provide you with the best user experience. You consent to the use of cookies by continuing the use of the site without changing your browser settings. You can change your browser settings and preferences at any time. For further information on cookies, please see our privacy statement.
Δείτε προσεκτικότερα τις επιμέρους υπηρεσίες που αποτελούν τα πακέτα KONE Care™ για ανελκυστήρες και κυλιόμενες σκάλες.
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ KONE
Η προληπτική συντήρηση KONE βοηθά στην αποτροπή προβλημάτων προτού εμφανιστούν. Συντηρούμε τον εξοπλισμό σας με βάση τη χρήση, την ηλικία και άλλους συναφείς παράγοντες. Το εξατομικευμένο σας πρόγραμμα φροντίζει για τη συντήρηση των μεμονωμένων εξαρτημάτων και συστημάτων την κατάλληλη στιγμή και σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς, ανεξάρτητα από τον τύπο του εξοπλισμού.
ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΟΝΕ
Όταν εσείς ή οι τελικοί χρήστες χρειάζεστε βοήθεια με ζητήματα σχετικά με τον εξοπλισμό, το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μας είναι το πρώτο σημείο όπου θα απευθυνθείτε. Η επικοινωνία με το τοπικό τηλεφωνικό κέντρο είναι εύκολη: απλώς καλέστε τον αριθμό τηλεφώνου που ισχύει για τη χώρα σας. Το επαγγελματικό προσωπικό μας μιλά τη γλώσσα σας, γνωρίζει τον εξοπλισμό και τις συνθήκες σας και μπορεί να αποστείλει τεχνικό συντήρησης για να επιλύσει το πρόβλημα.
ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ ΒΛΑΝΩΝ
Με την επιδιόρθωση βλαβών μας για ανελκυστήρες και κυλιόμενες σκάλες, ένας τεχνικός συντήρησης σπεύδει προκειμένου να επιληφθεί σε περιπτώσεις απροσδόκητης αστοχίας του εξοπλισμού, διακοπής ή εσφαλμένης λειτουργίας. Απλώς καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μας και θα αποσταλεί τεχνικός για την επιδιόρθωση του προβλήματος, με βάση τον συμφωνημένο χρόνο ανταπόκρισης που υπάρχει στη σύμβασή σας.
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗΣ
Εάν το ασανσέρ ή η κυλιόμενη σκάλα σας δυσλειτουργεί ή κάποια εξαρτήματά της έχουν ζημιά, οι τεχνικοί της KONE μπορούν να τα επιδιορθώσουν. Μπορούν ακόμα και να διαπιστώσουν ανάγκες για επισκευές κατά τις επισκέψεις τακτικής συντήρησης και συχνά καταφέρνουν να αποκαταστήσουν το πρόβλημα προτού εμφανιστεί κάποια διαταραχή στον εξοπλισμό.
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
Η υπηρεσία KONE Voice Link™ επιτρέπει την αμφίδρομη φωνητική επικοινωνία ανάμεσα στους επιβάτες του ανελκυστήρα και το Κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της KONE. Όταν πατηθεί το ενσωματωμένο κουμπί συναγερμού μέσα στο θάλαμο. Το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα τον πελάτη και τη διεύθυνση της εγκατάστασης, φροντίζοντας για την ταχεία επίλυση οποιουδήποτε προβλήματος.
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΩΝ
Η υπηρεσία διάσωσης εγκλωβισμένων εξασφαλίζει τον άμεσο και ασφαλή απεγκλωβισμό των επιβατών που έχουν παγιδευτεί σε ανελκυστήρα. Η διαδικασία έκτακτης ανάγκης εξασφαλίζει την άμεση αποστολή τεχνικού, όταν το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μας λάβει αίτημα για επιδιόρθωση.
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
Η υπηρεσία πιστοποίησης για ανελκυστήρες και κυλιόμενες σκάλες φροντίζει οι θεσμικές επιθεωρήσεις από πιστοποιημένο τρίτο φορέα να γίνονται με συντονισμό και διαχείριση επαγγελματικού επιπέδου. Εξοικονομείτε χρόνο και κόπο εάν ζητήσετε από την KONE βοήθεια ή τη διαχείριση επιθεωρήσεων, συμπεριλαμβανομένων συντονισμένων επισκέψεων και παροχής τεχνικής υποστήριξης.
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Η υπηρεσία σύνδεσης δεδομένων KONE Data Link παρέχει εικοσιτετράωρη παρακολούθηση της απόδοσης και της ασφάλειας ανελκυστήρων και κυλιόμενων σκαλών, για να εξασφαλιστεί άμεση απόκριση σε οποιοδήποτε κρίσιμο ζήτημα.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ KONE
Με την εφαρμογή για κινητές συσκευές KONE, είστε ενήμεροι για όλες τις εργασίες συντήρησης, ακόμα και όταν δεν είστε στο γραφείο σας. Γνωρίζετε πάντα ποια εργασία πραγματοποιείται και πώς παρέχεται η σχετική υπηρεσία.
ΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΛΥΣΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ