Αλλαγή ταχύτητας με την ψηφιοποίηση

ΑΛΛΑΓΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ

Η ψηφιοποίηση και οι λύσεις συνδεσιμότητας μεταβάλλουν την αυτοκινητοβιομηχανία και οι αλλαγές αυτές εμφανίζουν εντυπωσιακές ομοιότητες με τον κλάδο των ασανσέρ και των κυλιόμενων κλιμάκων.

Παραμένοντας επί μεγάλο χρονικό διάστημα στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας, η αυτοκινητοβιομηχανία δημιούργησε τις πρώτες, μαζικής κλίμακας μονάδες συναρμολόγησης, ενώ η ιαπωνικής προέλευσης αρχή της βελτιστοποιημένης παραγωγής χαμήλωσε το κόστος και αύξησε την αποδοτικότητα, την ποιότητα και την αξιοπιστία.

Τώρα, όμως, η ψηφιοποίηση αποτελεί σημαντική πρόκληση για τον κλάδο. Τάσεις, όπως η ανάπτυξη της συνδεσιμότητας με το κινητό τηλέφωνο, των δεδομένων και της μηχανικής μάθησης, της τρισδιάστατης εκτύπωσης, του υπολογιστικού cloud, των διασυνδέσεων προγραμματισμού εφαρμογών (API) και της συνεργατικής οικονομίας, κατέρριψαν τα παραδοσιακά εμπόδια εισόδου και επιτάχυναν τον ρυθμό των αλλαγών.

Ονόματα όπως η Tesla, η Uber ακόμα και η Google ηγούνται του ψηφιακού μετασχηματισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ανάλογα με το πόσο γρήγορα θα προσαρμοστούν οι παραδοσιακοί παράγοντες σε αυτές τις αλλαγές θα κριθεί ο ρόλος τους στο μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΕΝΑΣ ΚΛΑΔΟΣ ΣΕ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΦΑΣΗ

"Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η συνδεσιμότητα και η αυτοματοποίηση υποβάλλουν τον κλάδο σε ριζικό μετασχηματισμό. Παλαιότερα, η έρευνα και η ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας επικεντρωνόταν στη μηχανολογία, αλλά τώρα απαιτεί μια διεπιστημονική προσέγγιση που περιλαμβάνει τη χημεία, τα ηλεκτρικά, τις τηλεπικοινωνίες, την πληροφορική, ακόμα και την ψυχολογία", αναφέρει ο Καθηγητής Paul Jennings από το WMG (πρώην Warwick Manufacturing Group) στο Πανεπιστήμιο Warwick.

"Η εν λόγω διεπιστημονική προσέγγιση είναι βασική, καθώς κανένας δεν ξέρει αν οι ομόλογοι της Apple, της Google και της Microsoft θα είναι συνεργάτες ή ανταγωνιστές", προσθέτει ο Jennings.

Σύμφωνα με τους Frost & Sullivan, το 70% των προωθητικών ενεργειών προσέλκυσης στον τομέα των πωλήσεων είναι πιθανόν να πραγματοποιείται ψηφιακά και η Gartner εκτιμά ότι θα κυκλοφορούν 250 εκατομμύρια συνδεδεμένα οχήματα έως το 2020.

Το 2015, η Έκθεση Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Προϊόντων (CES) μας έδωσε επίσης τη δυνατότητα να πάρουμε μια γεύση από το μέλλον. Κυρίαρχο ρόλο στην έκθεση αυτή είχε το συνδεδεμένο αυτοκίνητο. Η Nvidia αποκάλυψε τον νέο επεξεργαστή Tegra X1 ο οποίος σχεδιάστηκε ειδικά για tablet και πίνακες οργάνων αυτοκινήτων, οι AT&T και Samsung ανακοίνωσαν την ερευνητική εταιρική συνεργασία με επίκεντρο το συνδεδεμένο αυτοκίνητο, ενώ η Volvo Cars παρουσίασε το όραμά της σύμφωνα με το οποίο τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα και οι ποδηλάτες θα μπορούν να ειδοποιούνται για επικίνδυνες επαφές με άλλα οχήματα.

ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ

Shifting gears with digitalization, Car frame
ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΣΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

Η Volvo πρωτοπορεί στον τομέα της "συνδεδεμένης ασφάλειας", ένας όρος που χρησιμοποιεί για να καταδείξει την αφοσίωσή της εταιρείας στην ασφάλεια στην εποχή του συνδεδεμένου αυτοκινήτου.

"Με την προσθήκη των αισθητήρων, τα αυτοκίνητά μας έχουν τη δυνατότητα να εντοπίζουν πιθανές επικίνδυνες καταστάσεις, για παράδειγμα, εάν υπάρχει ολισθηρότητα σε ορισμένα τμήματα του οδοστρώματος", αναφέρει ο Jonas Rönnkvist, Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης και Στρατηγικής για τις Καταναλωτικές Υπηρεσίες ΙΤ στη Volvo Cars. "Σύντομα θα μπορούν να μοιράζονται αυτές τις πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο με άλλα αυτοκίνητα μέσω cloud και, έτσι, με αυτόν τον τρόπο θα συμβάλλουν στη δημιουργία ενός ασφαλέστερου περιβάλλοντος οδήγησης", προσθέτει.

ΜΑΖΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΑΞΙΑΣ

Μια ομάδα τεχνολογιών στο πλαίσιο του IoT, γνωστού επίσης ως γνωστό ‘Industrial Internet’, φαίνεται ότι θα αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας ολόκληρης της εφοδιαστικής αλυσίδας, από τους κατασκευαστές πρωτότυπου εξοπλισμού (ΟΕΜ) έως τις λειτουργίες του εργοστασιακού χώρου παραγωγής.

Η ανάλυση μαζικών δεδομένων θα πρέπει να συνδράμει τις εταιρείες και τους ΟΕΜ να εξάγουν συμπεράσματα από τα αναρίθμητα διαθέσιμα δεδομένα για τη βελτίωση των επιδόσεων, της εφοδιαστικής, της βελτιστοποίησης και της προγνωστικής συντήρησης και των πληροφοριών εγγύησης.

ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

Shifting gears with digitalization, Car frame

Η ψηφιοποίηση, όμως, δεν αποτελεί μια τάση που επηρεάζει μόνο τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Έχει αρχίσει να επηρεάζει συνολικά τη μετακίνηση με διάφορους τρόπους. Για παράδειγμα, τα δίκτυα μαζικής μεταφοράς εφαρμόζουν νέες λύσεις έκδοσης εισιτηρίων και χρεώσεων, καθώς και την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο μέσω GPS για τη βελτίωση της αποδοτικότητας. Αυτό συνεπάγεται ότι αναπόφευκτα θα συντελεστούν αλλαγές και στον κλάδο των ασανσέρ και των κυλιόμενων κλιμάκων. Ακολουθώντας το παράδειγμα της αυτοκινητοβιομηχανίας, η προσαρμογή των ψηφιακών λύσεων που θα καθιστούν την εμπειρία της μετακίνησης πιο ομαλή για όλους τους χρήστες πρόκειται να γίνει πραγματικότητα στο μέλλον.

Μοιραστείτε αυτή τη σελίδα

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για τη βελτιστοποίηση της λειτουργικότητας του ιστότοπου και για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία κατά την περιήγηση στον ιστότοπό μας. Εάν είστε καλά με αυτό και αποδεχτείτε όλα τα cookies, απλώς κάντε κλικ στο κουμπί "Αποδοχή". Μπορείτε επίσης να διαβάσετε τη δήλωση απορρήτου μας..