Back to top

Επικοινωνία

Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;

Γενικές πληροφορίες

Για γενικές πληροφορίες, καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών της KONE στο +357 22 778160.

Αναφέρετε τυχόν ανάγκη συντήρησης ή κάποιο συμβάν

Για να αναφέρετε μια ανάγκη για σέρβις ή μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης, όπως παγίδευση, καλέστε στο 7777 2414.

Για μη επείγοντα αιτήματα, μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας στο kcy@kone.com

Συχνές ερωτήσεις

Ακολουθούν μερικές χρήσιμες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με τη συντήρηση του εξοπλισμού και τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να ενημερώνεστε για τις τρέχουσες και τις επερχόμενες εργασίες συντήρησης.

  • Η διαδικτυακή πύλη KONE Online και η εφαρμογή KONE για κινητές συσκευές παρέχουν σε εσάς και την ομάδα σας 24ωρη πρόσβαση σε δεδομένα απόδοσης, συντήρησης, βλάβης και επισκευής για όλο τον εξοπλισμό σας.

  • Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση του εξοπλισμού σας μέσω του KONE Online ή της εφαρμογής κινητών της KONE. Εάν ο εξοπλισμός καλύπτεται από την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης KONE 24/7, θα μπορείτε να δείτε εάν δουλεύουμε ήδη για την επίλυση του προβλήματος. Μπορείτε να υποβάλετε αίτημα σέρβις ή να αναφέρετε ένα συμβάν καλώντας μας ή επικοινωνώντας απευθείας από το KONE Online ή την εφαρμογή κινητών της KONE.

  • Το KONE Online ή η εφαρμογή κινητών της KONE θα σας δείξουν όλες τις επερχόμενες και προηγούμενες επισκέψεις συντήρησης για όλο τον εξοπλισμό του οποίου τη συντήρηση έχουμε αναλάβει.

  • Με την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης KONE 24/7 μπορούμε να προβλέψουμε, να συντηρούμε και να ενεργούμε καλύτερα προτού σταματήσει η λειτουργία του εξοπλισμού σας.
    Επικοινωνήστε με τον τοπικό αντιπρόσωπο της KONE για να μάθετε περισσότερα.

Μείνετε ενήμεροι όπου κι αν βρίσκεστε

Πληροφορίες συντήρησης σε πραγματικό χρόνο στη διάθεσή σας

Ερχομαι σε επαφή

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παρακάτω φόρμα για να μας πείτε περισσότερα σχετικά με το πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Μία από την ομάδα μας θα επικοινωνήσει το συντομότερο δυνατόν.

Sample form






+357







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance services|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Service|Other
Equipment/service type *|Elevators|Autowalks|Escalators|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other

Λάβετε υπόψη ότι όταν υποβάλετε αυτήν τη φόρμα, συλλέγουμε τα προσωπικά σας δεδομένα. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων, ανατρέξτε στη Δήλωση απορρήτου.

Μπισκότα

Χρησιμοποιούμε cookies για τη βελτιστοποίηση της λειτουργικότητας του ιστότοπου και για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία κατά την περιήγηση στον ιστότοπό μας. Εάν είστε καλά με αυτό και αποδεχτείτε όλα τα cookies, απλώς κάντε κλικ στο κουμπί "Αποδοχή". Μπορείτε επίσης να διαβάσετε τη δήλωση απορρήτου μας..

WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Go to your suggested website