Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?
Corporate siteΓενικές πληροφορίες
Για γενικές πληροφορίες, καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών της KONE στο +357 22 778160.
Ακολουθούν μερικές χρήσιμες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με τη συντήρηση του εξοπλισμού και τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να ενημερώνεστε για τις τρέχουσες και τις επερχόμενες εργασίες συντήρησης.
Η διαδικτυακή πύλη KONE Online και η εφαρμογή KONE για κινητές συσκευές παρέχουν σε εσάς και την ομάδα σας 24ωρη πρόσβαση σε δεδομένα απόδοσης, συντήρησης, βλάβης και επισκευής για όλο τον εξοπλισμό σας.
Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση του εξοπλισμού σας μέσω του KONE Online ή της εφαρμογής κινητών της KONE. Εάν ο εξοπλισμός καλύπτεται από την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης KONE 24/7, θα μπορείτε να δείτε εάν δουλεύουμε ήδη για την επίλυση του προβλήματος. Μπορείτε να υποβάλετε αίτημα σέρβις ή να αναφέρετε ένα συμβάν καλώντας μας ή επικοινωνώντας απευθείας από το KONE Online ή την εφαρμογή κινητών της KONE.
Το KONE Online ή η εφαρμογή κινητών της KONE θα σας δείξουν όλες τις επερχόμενες και προηγούμενες επισκέψεις συντήρησης για όλο τον εξοπλισμό του οποίου τη συντήρηση έχουμε αναλάβει.
Με την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης KONE 24/7 μπορούμε να προβλέψουμε, να συντηρούμε και να ενεργούμε καλύτερα προτού σταματήσει η λειτουργία του εξοπλισμού σας.
Επικοινωνήστε με τον τοπικό αντιπρόσωπο της KONE για να μάθετε περισσότερα.
Πληροφορίες συντήρησης σε πραγματικό χρόνο στη διάθεσή σας
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παρακάτω φόρμα για να μας πείτε περισσότερα σχετικά με το πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Μία από την ομάδα μας θα επικοινωνήσει το συντομότερο δυνατόν.